Tuesday, June 9, 2009

:)

dari tajuk, kamu sudah dapat membayangkan keriangan.
tapi keriangan tak semestinya datang ta
npa diselangi kesedihan.
kesedihan hidup yang sangat klise.
super-klise
.
berulang kali datang bergolek tanpa di pinta.

ternyata langkah bijak aku untuk berjumpa teman2 dikala kesedihan amat lah berguna!
sila rujuk gambar2 di baw
ah.:


muke tanpa make up + baru lepas menangis.
dan terus tiba2 heret diri ke karaoke.
sesungguhnya membawa impak besar pada diri.
thanx kawan2. sayang kamu oh!

chaerm yang sentiasa menceriakan suasana. comel oh.
please chew her cheeks.


9 comments:

  1. alolo cian nyer..asal nanges?
    relax r...seb baik caerm ader..hihi :p

    ReplyDelete
  2. wwuwuwuwu kau jangan sedih2 lagi tau

    ReplyDelete
  3. xmo nanges2 k..
    cenyom2!
    bwu chumel!
    sowie xdpt ikot kowg.
    aq kt kg..
    =(

    ReplyDelete
  4. hahaha
    malu aku mndapat pujian sebegitu.
    tp lagu duet kita kesilapan ku, keegoan mu.
    mmg tarik abis.
    putus napas!
    next time kt karok lg ok!
    muaaxx~

    ReplyDelete
  5. nad ~ aku de mslh negare. hahak
    dyla ~ ok kawan ku yang sgt kool! aku xkn nangis lagik.
    balqis ~hee tapew oh. aku pon balik jap jek time nie
    chaerm ~ kau mmg comel. hahak

    ReplyDelete
  6. oit x aci gua stranded kat spital lu nyanyi riang hehehe..nyanyi memang best utk lepas stress kan? heheh

    ReplyDelete
  7. heh
    now i've found the solution when i'm stressed out!

    ReplyDelete
  8. woah
    suare aku tak sedap. haha
    nasib baek

    ReplyDelete