Tuesday, October 13, 2009

kali ni gua pilih lu


buat julung kali nye gua pilih binatang untuk urut kaki gua. gua dengan member gua semua rasa teruja macam jumpa air kat padang pasir ketika panas terik. gua pon terjah la satu tempat ni. cool jugak tempat ni. sejuk je mate gua memandang.

aisehmen. binatang ni buat service ikut saiz pulak. yang besar ade. sederhana. paling kecik pun ada. gua pon terpikir. cane menatang ni nak urot gua kalu jari kaki gua lagi besar dari kepale dia? aneh je. ape ape pun. gua nekad. gua nak jugak menatang ni semua urot gua.

"ya mari masuk la adek.. lima ringgit seploh minit maa. manyak mulah. " tokeh kedai tu offer gua.

"eh, lima ringgit je ahh. mulah wohh mulah.. " gua reply macam nak mempalat cara tokeh kedai tu cakap.

gua dengan geng mafia gua semua amek port masing masing. eh, bayar dulu baru boleh duduk. okay. gua dah bayar. sekarang gua boleh duduk. seram jugak gua rase nak bagi sepenuh kepercayaan kat binatang ni urut gua.

"weyh celake punya binatang. geli gila kau urut aku! arghhh geli weyh geli " gua macam orang batak.

gua tengok geng mafia gua yang lain semua cool rilek je. takdelah gelabah macam gua. akhirnya, gua malu sendiri. gua pun buat buat cool sambil tahan geli bagai nak berak hijau. cirit betul lah.




*sumpah, fish spa memang geli nak mampos.



mula mula banyak gila ikan kat kaki gua
last minute semua dah lari
agaknya kaki gua wangi sangat kot



geli?




4 comments:

  1. ntah hape punye pesen pemalas.ikan pon lu nak jadikan kuli..huh~!

    ReplyDelete
  2. ahaa
    ni gua batak gile pegi fish spa. geli nak mampos

    ReplyDelete
  3. hahahahahaha....ikan tu urut cam ne weyh? sungguh kgum ak mdgr ikan tu boley mngurut..

    ReplyDelete