Thursday, June 2, 2011

TANGAN KERAS


Now listening to Adele - rolling in the Deep.
*damn this song drives me gila mann!

Berbalik pade usul kita.. Selama 6bulan gua menjalankan research secara tak mendalam mengenai
penyelesaian bagi masalah kulit tangan gua yang serupa kulit kayu ni akhirnya membuahkan result.

Result yang akhirnya gua rasa macam..... EISH BODOH GILA...
Gua dah ulang alik dari mesin ATM semata mata nak keluarkan dedaunan emas demi membeli LOSYEN tangan yang terpaling mahal seantero dunia. Telah gua try EUBOS... LOCCITANE... BODY SHOP.. Puhh penat gua kalau nak senaraikan top 20 produk produk yang gua cuba.. Jenama2 di atas ni pun yang termurah je. *kering gua... kering*




Body Shop
L'occitane
Eubos

Kesemua produk di atas semua gua dah coba dan akhirnya ketemu jalan buntu. CIPETLOK.
Membazir dedaunan emas gua. Akhirnya gua cuba kembali ke cara lama.
Back to Johnson and Johnson's... Oh damnn, sungguh tersangat fall in love dengan yang J&J purple Color.. Wanginyaa..... Dan melembut kan kulit..





*sila jangan muntah pasal gua mmg tak pernah jaga kecantikan mahupun kelembutan kulit dan sebagainya



No comments:

Post a Comment