Saturday, May 21, 2011

Sekembalinya Tanggang ke Pangkuan Ibunda

Semalam, tengah gua layan durian D24 pesanan mak mertua gua, (eceehhh mak mertua pulakk) gua tersentap dek terpikirkan sepupu gua yang tengah syok layan Nur Kasih kat GSC.
Filem melayu terbaik katanya, mungkin gua akan terjebak sekali dalam scene menonton nurkasih.
Bukan setakat sepupu gua jek yang layan movie tu, maklong gua sekali diorang heret pegi.
Nasib baik panggung tu kurang sejuk katanya, kalau tak tentu sepupu2 aku taknak bawak mak long aku pasal kes maklong gua semput dalam tu akibat kesejukkan. TGV punya pasal lah tu. GSC boleh handle lagi sejuk dia.

Hari ni, gua pelawa sepupu gua, ajak nonton movie kabir bhatia tu sepuluh kali. sambil2 buat marathon movie kat GSC. Tiba2 sepupu gua potong stim gua yang tengah kobar2 nak nonton tizzaqyah.
Katanya nenek gua tak sihat, dan dan ajak g melawat.
Tiba2 gua rasa down gila..


*terus terang gua bagitau lu orang, gua ni cucu derhaka. hahaha

2 comments: