Thursday, June 11, 2009

tiub falopio sempit

tumpah darah aku sememangnya tidak pernah kekal pada tarikh yang sama setiap bulan. dan selalu ianya tumpah tanpa sebarang warning dan self-preparation aku sendiri. rehat, tido, makan dan aku lalui hari ini dengan tenang dan seperti biasa. aku tak mengalami sebarang PMS. tiada lagi marah2 sebelum tumpah darah. simptom normal yang berlaku pada hampir semua perempuan.

sibuk leka mendengar mary digby menyanyi di laptop tiba-tiba aku rasa banjir. terus ke toilet dan aku disahkan gugur kandungan dinding uterus. sumpah terkejut. kali ini ia gugur tepat pada tarikh yang sama seperti bulan lalu. bagus uterus. kau tepati janji. aku harap period kali ini normal dan tiada lagi tradisi tuam perut dengan air panas untuk buka laluan tiub falopio yang sempit.



argh. senggugot sakit sial! babi.

18 comments:

  1. baik tatabahasa anda.
    hebat.
    mari berbahasa baku.

    ReplyDelete
  2. hahaha
    mari kita berbahasa baku. no more irregular words.
    hahahahaha

    ReplyDelete
  3. kenape ko cerita psl benda ni?

    ReplyDelete
  4. bhs melayu yg sgt mantap!
    ckgu juraini msti bangga pnh ajo ko..
    sure dowh..

    ReplyDelete
  5. sape aja ko eja tiub tu cmtu ..cikgu bm kau mungkin bangge tp cikgu sains anda akan bunuh dri serta merta hahaha

    ReplyDelete
  6. lah betul ah eja tiub cm tu an?
    ??

    ReplyDelete
  7. eheh betul lah eja mcm tu an?
    TIUB FALOPIO. ahak

    ReplyDelete
  8. erm..
    tiub fallopio kot kureen..
    =)

    ReplyDelete
  9. hahaha..
    mongek ah kuren!
    ingat gugur kandungan bebetol td!!
    hahaha

    ReplyDelete
  10. haha
    pehal kalo gua gugur bebetul?
    wuhu

    ReplyDelete
  11. seronok berbicara soal tiub falopio itu.

    ReplyDelete
  12. beb cmne gua leh bagi 2komen romen di atas?
    conpius jiwa aku nih..

    ReplyDelete
  13. ayong, itu mase aku online kat lengging. aku xprasan yg tgh online tu blog kau. aku komen blog aku sendiri gune blog kau. haha.
    kau fhm?

    ReplyDelete
  14. paham sgt..hahaha dh agk huhu

    ReplyDelete
  15. weeeee!! dasyat ko kureen hahahhaa!! ape keganasan nie hahaha!

    ReplyDelete
  16. hebat,ini macam pun ada ka?..

    ReplyDelete