Thursday, April 23, 2009

akak?

hai. tawu la baru lepas birthday. tapi takkan muka aku dah berubah menjadi tua dengan drastik?
halamak. i have to do something. ha-ha. ini semua angkara pemergian aku ke latihan bola jaring tempoh hari. ape yang berlaku ialah..

'kureen, sini jap' kak ijah panggil
'nape kak ijah?'
'nape kureen macam lain ah?'
'nape kak ijah? orang gemok eh?'
'tak ah. kureen nampak macam.. macam.. matang..'
'ha-ha' (matang ke? bahahaha)

mungkin betul sangkaan aku. bila umur meningkat kepada 20. muka akan berubah sedikit demi sedikit. ketika aku masuk ke padang untuk berlatih ade seorang pemain ni menegur aku...

'kak, nanti kalau nak amik bola, akak berhenti dulu aw. jangan mase berlari nak tangkap bola.'
, dian memesan.
'ha? oh ok2.. thanx..', aku reply
'akak ke?' dian tanye..
'hahahaha, xah. umur baru 20'
hahahaha

kecik hati akuw..
uwaaa..

7 comments:

  1. uish 20 dah umoq
    tua betoi ang dah

    ReplyDelete
  2. eleh kao lg tua
    22..
    hahaha
    zul tua zul tua
    td aku g lunch dgn your baby.
    ahaks
    na muntah lak.

    ReplyDelete
  3. pahal plak 22 bai

    ReplyDelete
  4. kenapa aku xpernah kene mcm situasi di atas? jawapannye...sebab aku awet mude wakakakak..

    kpd abg bai..tolong timer knyataan..well my dear sumtimes truth is hurt hahahha

    ReplyDelete
  5. muke da matang.
    roh cikgu2 da meresappp
    hahahhahaa

    ReplyDelete