Wednesday, April 22, 2009

abah

18april.birthday aku yang ke 20 tahun pon tibe.berduyun deretan SMS berbau ucapan selamat hari jadi masuk dalam inbox aku.dari detik tepat 12 malam semua kawan2 rapat memberi ucapan tak henti2. dan tak aku sangka. pada jam 12.21am. orang yang xpernah aku jangka akan mengucapkan selamat hari jadi pade aku, dia turut menghantar SMS pada malam itu.

"assalamualaikum.. kurin selamat menyambut hari lahir yang ke 20. abah doakan kurin sehat dan berjaya menjawab exam dengan cemerlang."

OMG OMG OMG...(mcm nak menangis pun ada jugak.) abah aku bagi SMS mlm2? tak tido lagi ke orang tua nie? ke dia tengah SMS dengan skandal dia? ha-ha. xkelakar. aku pun reply dengan keadaan heart rate yang maksimum.

"terima kasih abah. doakan kurin dapat jawab exam dengan cemerlang ye. KURIN SAYANG ABAH."

oh.. so touching. FYI, aku dan abah tak berapa rapat.memandangkan abah aku jenis yang garang, masam muka selalu.. thats why aku terkejut yang amat sangat bila dia bersikap begini. ape2 pun. Alhamdulillah.

7 comments:

  1. yeepie. sayang abah juga. =)

    kureen, dah balik jb eh?

    ReplyDelete
  2. ermm..

    mcm maner pun dier ttp ABAH kter.. T_T

    ReplyDelete
  3. zul, lu jumpe kawan gua xajak gua.
    aku baru balik jb smalam.
    letih sial.
    lalala~ abah sayang saye. huhu

    ReplyDelete
  4. hahhahhaha
    wahhhh tacing seh
    kalau aku dah begenang da tu hahhahah

    ReplyDelete
  5. kureen, ni nak ajak kau ah ni. hahaha. ajak kau tarik dyla mai penang. okey? wakkakaka

    ReplyDelete
  6. hahaha dyla~ kao ni nmpak je rock, tapi romantis lebeyh!
    hahahahaha

    zul, nk ajk g penang?
    hm xpelah. nnti aku takut tsangkut kt sane
    kne ngurat ngan mat penang.
    susah kang
    hahaha

    ReplyDelete