Wednesday, July 13, 2011

Scene Kenduri Kahwin

Salam. Lama dah gua tinggalkan bidang ber-blogging sebab khusyuk tunggu depan PC nak tengok Matluthfi90 update youtube dia. Lame excuse.


Balik pada tajuk hujah gua. Gua tak ingat benda ni bila terjadi. Tapi memang buat gua tergesa gesa nak bina MASJID sendiri. Bukan bina masjid macam sitinoaliza tu. Niat gua bina masjid untuk diri sendiri. *sape tak paham, meh gua daftarkan lu masuk kelas budak bengap*. Ade beberapa scene yg gua sempat capture dan dah berkali kali gua pergi kenduri kahwin orang, mesti gua kena soal. "nanti kau kawen nak pilih warne ape?". Ape la punya kurang sel neuron lu punya soalan. Tanye la gua ni nak kawen dengan siapa ke, tema jepun macam nohnina ke nk tema jawa mcm tomokayu ke. Adehh..

Laki gua tentu yang paling kanan :)
Bergambar sama pengantin (amik berkat *lame lame*)







Ok now, cita cita gua macam nak nikah dulu pastu dalam 9 bulan akan datang baru gua sanding. Boleh gitu?




4 comments:

  1. Sangap ke nak nikah tak sabau2

    ReplyDelete
  2. Ishh ko nie zul.. Ustazah cakap, maka bapak kena benarkan anaknye nak nikah jika diminta sebegitu oleh anaknye. Bukan sangap jek punya pasal. Cet

    ReplyDelete
  3. lu langkah bendul lu beli ticket gua pg hols asap hehe

    ReplyDelete
  4. Adoiyai.. lu jgn kijam sgt la yong. haha

    ReplyDelete