Wednesday, July 13, 2011

Mat Rock

Salam.

Semalam, sedang gua relaks2 layan cerita SAW yang kejam tahap gaban tu tiba2 umah gua didatangi kawan lelaki gua. Yes kawan. Gua tengah syok2 tengok hantu tengah main siang2 daging manusia tak alih alih mamat ni paksa2 gua bukak Tv3.

Gua pun blur ah. Ape kena mamat ni? Ape rumah lu kurang siaran ke? Gua syak dia duduk ujung2 tanjung dalam JB and for sure dia asyik nonton sinetron indon memanjang.
Gua tanpa ngeluh sepatah pun gua ikutkan kehendak nafsu dia tu. Gua stop CD player pastu gua select channel TV3. Time gua bukak tu dia tengah iklan. So gua tak dapat nak conclude kan ape niat hati suci mamat ni. Ah lama lagik nak mula cerita lu ni brader, gua g toilet jap lah. Gua bual dengan dia singkat.

Gua keluar dari toilet dengar suara dia membebel2 merungut orang tu bodoh ini bodoh. Entah2 dia yang bodoh. Bincang gua dalam hati. Gua amik air dalam esbok, gua stay steady port sebelah mamat tu. Gua belek2 punya belek cerita ni. Pastu gua pandang muka mamat ni.
Kasi pandangan sinis. Serupa macam orang tengah sanding atas pelamin. Gua tengok mamat ni seluar koyak2 serupa Plague of Happiness. Rantai loket naga.



"Lu buat gua terbahak2 bro.. Apehal lu layan cerita ni bro.. Lu nak mintak kerja kat Jakel ke lepas ni? Ke lu nak tengok Rozita Che Wan punya *ASSET* tu jek? "



4 comments: