Friday, July 15, 2011

Activity Google

SALAM.
Good morning dunia blogger. Mungkin lu orang yang berjaga malam sedang tidur sekarang so gua pun nak wish Good night kat lu orang lah eh.

Activity gua kat office ni lately makin sia sia gua rasa. And gua dah sebulat suara dengan diri sendiri, gua nak resign. Ini semua pasal google chrome ah. Kasi kantol gua punya activity harian kat boss gua.

Patut lah gua masuk office tiap pagi tu ade je manusia2 buat muka kerek kat gua.
"pehal brader ni buat muka tua dia ni, malam tadi tak dapat upah ke"
gua bebual dengan diri sendiri.

Rupanya, brader tu selongkar PC gua. Selongkar meja kerja gua. Habis hal2 private gua dia tau. Mother F u brodaahhh.

Gua nak propose kat google chrome suruh dia vanished semua history2 pages yang gua bukak semasa waktu kerja. Gua syak brader tempat gua ni basically he doesn't have his own life.
Life dia macam err.. Bangun pagi, pergi kerja, buat kerja sambil2 ngeteh kat kedai, balik semula ke office, selongkar meja gua, and lepas tu baru balik rumah.
Kalau ujung minggu pulak gua rasa dia penuhi jadual dia dengan pergi kenduri kahwin rumah orang and jadi pensilat. Sesiapa perlukan pensilat solo, sila propose office mate gua.

Sekian luahan perasaan saye, Terima kasih

5 comments:

  1. Kerja mana pulak lepas ni?

    ReplyDelete
  2. Lepas ni kerja lipat baju kat rumah dyla

    ReplyDelete
  3. Aku harap sgt dia mencari tukang kemas bilik dia, aku nak volenteer

    ReplyDelete
  4. sblom resign lu kasik silat sket brader kepochi tu.gua plak hangin ahmar nengok nye

    ReplyDelete