Friday, July 15, 2011

Aktiviti terbengkalai

SALAM.

Beberapa bulan lepas gua kembali aktif dalam dunia sukan berkat dari sokongan separuh padu dari incik tersayang yang beria nak teman pergi joging sebab dia nak usha perempuan lain. Cisskek betul.

Tapi sekarang dah terbengkalai dah sesi aktif tu pasal kasut gua dah terkopak. *takkan pasal gua lari kalahkan Watson Nyambek kot?* And dana untuk gua beli kasut baru tu selalu diabaikan pasal gua rasa duit gua disalur ke bank McDonald lagi berguna untuk perut gua rasanya.

Beberapa foto sebagai evidence gua bersukan disamping pom pom boys yang menyemak.



Kawan si Malik (sadiq)


Encik Malik
Shapik GiGi (jangan tanye kenapa Lastname dia mcm tu)

Muka gua lepas layan 8 round merry go round

Ni pon sama. Lepas 8 Round. haaaa...Semput lagi...

Demikian laa gua punya aktiviti solo tiap petang lepas kerja beberapa bulan lalu. Tapi
ape cerita sekarang berat gua dah 50kg??
Takkan lu nak paksa gua makan roti gardenia butterscotch tiap hari pagi petang malam?
Habis lah miskin ronald mcDonald nanti kehilangan kastemer macam gua.

2 comments:

  1. apekejadah asik tukar name belog.hobi ke? dem u.hampir gua tlpas gmbr muke lu yg mmg muke haaaa semputt hehehe

    ReplyDelete
  2. HAhahaha gua memey sukakan ke up-to-date an

    ReplyDelete