Monday, July 18, 2011

MENDOBI ON SUNDAY

SALAM,


Officially, now I have chosen weekend as my laundry day, pasal
gua memang langsung tak sempat nak dating dengan washing machine on daily basis.
Semalam je, gua dah berjaya mendobi DUA BAKUL ok DUA BAKUL baju baju kerja dan
semua yang lain. Nasib baik laa mesin basuh tu tak terkeluar spring beliau.

Gua cuci punya cuci punya cuci, dan part paling gua gemar ialah dimana gua tuangkan DOWNY PASSION (seperti yang tertera di bawah) ke dalam air bilasan.




Gua punya hidung terus hilang resdung nya! Ajaib! Ni semua pasal
DOWNY ni mengandungi berbotol botol minyak wangi Christian Dior (only my assumption).

Sebab ia nya tersangat lah wangi. Lagi semangat gua nak pergi jemur kain bawah matahari kejap lagi. Walaupun perit kulit gua kena sinaran UV, tapi gua tak heran pasal gua teruja dengan bau dia.


Pada sesiapa yang belum guna this product, pegi laa pasaraya berdekatan untuk grab one of this! For sure u'll not regret.

2 comments: