Monday, October 19, 2009

PENYAKIT GUA YANG TAKDE UBAT



Kawan kawan semua dah tahu gua ni memang berpenyakit sikit. macam macam penyakit gua ade. serupa kilang. paling member2 gua menyampah dengan gua bila penyakit pelupa gua dah datang.

satu malam tu. gua dengan kawan gua dah decide nak ronda2 keliling hostel unisel cari makanan. kitorang ronda hostel sambil tangkap2 feeling jalan jalan dalam mid valley. akhirnya gua jumpa satu rumah ada tampal iklan seperti :

"nasi lemak - rm 1.50. nasi lemak ayam - 3.50, bla bla bla"

nasib baik kedai ni bukak lagi. kalau tak memang gua mati kebulur. lepas gua dengan member gua tangkap leleh makan nasik lemak, gua offer member gua air teh o panas. tiba tiba gua punya naluri keibuan tu datang nak buatkan air untuk member member gua.

gua pun steady dah prepare gula dengan uncang teh lipton dalam kole. tapi air pulak takde. takpe lah. gua masak air dulu. haish lama betul gua nak tunggu air nie masak. gua pun layan fesbuk. farmville dan segala bagai game yang ada.

************************************************************************************************************

esok nya..
gua nak kemas rumah hari ni. semangat. gua tengok kat dapor tu ade benda yang menyakitkan hati gua. dari jauh gua usha. kalau gua ada magic macam david blaine kan ke bagus. leh gua ulur jari dari jauh je benda tu dah tersusun sendiri. tapi gua taknak lah orang orang syak gua ni syirik. takpelah. gua buat kerja cara normal.

"weyh ni siapa yang letak gula dalam kole nie? rupa macam nak buat air jek." gua sound.

"eh heloo mak nenek. ni kau sendiri punya kerja ah. sound sound orang lain pulak. piiraaahhh.."

ciet! gua boleh terlupa pulak!

4 comments:

  1. hahaha sengal gila kau ni kureen.
    boleh plak lupa kan.
    gua taknak ajak lu makan nasi lemak lagi lah.
    tangkap cintan lebeh lah lu minah :D

    ReplyDelete
  2. nasi lemak nye effect mmg dsaster weyh..gua kalo pekene nasik lemak tido mati smpai pagi hehehe

    ReplyDelete