Sunday, April 26, 2009

tengok wayang

aku keluar rumah jam 8.30 malam semalam. pakcik aku yang paling hensem ajak aku keluar tengok wayang. aku pun jadi pelik kenapa dia ajak aku? kenapa tak ajak awek dia. ha-ha aku fikir yang pakcik aku nak suruh aku berlakon jadi gelfren dia. bahahaha. tapi itu hanya khayalan.

"kau nak tengok cerita ape, kureen?"
"ha? lah, aku mane tawu. kau kate nak tengok bohsia? (OMG) entah apa2 jek."
"tengok ar.. kalo ade lagi fast n furious, kite tgk tu je ah."
"okeyh"

sampai saja di panggung wayang. kami melihat deretan manusia yang macam semut. heh semua nak tengok cerita bohsia ke?? OMG.. mengarut. mat2 rempit bole lah tengok. aku bukan minah rempit ok.. lastly, kami decide nak tengok fast n furious yang dah berzaman keluar kat panggung tapi aku belum tengok. hu-hu. dan aku tengok perkataan FEW tertera di skrin. menyatakan yang tiket filem tu dah nak habis. dan penghabisannya, aku dan pakcik aku tengok movie dalam keadaan mendongak.. yeah.. best gak tengok movie mendongak kadang-kadang.

...............

No comments:

Post a Comment