Wednesday, January 27, 2010

aku kembali #1

setelah cukup bulan aku meninggalkan belog , kini aku kembali atas dasar *dah muak nak ber-fesbuk* . komen orang sane , komen orang sini . pakcik aku yang duduk serumah dengan family aku pun aku chat lalu fesbuk . jelas terpancar KEMELAMPAUAN aku .

kerja ? ape aku nak jawab kalau saudara mara suruh kerja ? memang aku nak kerja . nak cari duit . fokus ? untuk kahwin dengan malik . adakah aku yang harus meminang beliau satu tika nanti ? insyaAllah . mungkin jurusan aku dah bertukar dari seorang guru kepada driver atuk aku sepenuh masa . membazir duit ayahanda aku menghantar aku belajar di unisel .

"apa seronok nya online nie ? atok tengok kureen asyik mengadap laptop je . kadang kadang sampai dua tiga pagi . kureen buat apa ? " "main game kat facebook lah tokkk ..." gua jawab selamba seolah olah orang yang dah separuh abad ni faham ape itu facebook . HE dgn SHE pun belom tentu dia tahu bezakan . "lahh main game ke ? ish ish ish . atok ingatkan kureen buka laman web ilmu ilmu . toksah lah main game tu . bace kitab kan bagus . " "sob sob .. aku terus melarikan diri ke dapur "

5 comments:

  1. hahahaha...
    padan muke kau sebijik atok kau bg...
    ish2...bukalah web ilmu2 yer...
    :P

    ReplyDelete
  2. web ilmu! ilmu pe tok! ilmu hisab ke! hahhaha.

    ReplyDelete
  3. bai..kan dh kene sound ngn old citizen ..hahaha..bukak laman web ilmu.com.my aku rase la tu maksud atok lu ..eh nak ckp tanpa jemu nih ..windu lu ah hee

    ReplyDelete
  4. dyla ~ hahaha ilmu kebatinan pon boleh juge yek! hahaha

    ayong ~ gua pun nk ckp tanpe muak . miss u too !

    ReplyDelete