Sunday, July 18, 2010

bila masuk singapore

perjalanan gua bermula dengan air mata. sebab baru lepas bertekak. dengan si dia. ish ish. jangan lah ego sangat k sayang. it's not worth to lose me because of your ego.

*ok2 ape nie emo2. shooh shhoohhh.

sampai je gua kat imigresen malaysia. gua ulur passport kegemilangan gua. okay, pegawai tu cume sekadar tengok saje tanpe ade action apa2. nampak sangat muka gua ni suci dari segala kejahatan. okay2. emm selepas itu, gua usha traffic, adalah sangat smooth. alhamdulillah. dalam hati gua berkata, *bila la projek gerbang perdana ni nak siap. semak aku nak lalu sini. tsk.

okay, sampai dah di villa woodlands van der woodsen. *kenape name tempat ni berlagak macam kat london?* gua sampai je kat villa ni, orang pertama yang kejar pelok2 gua ciom2 bagai ialah.... sila sambung dan teka. jangan teka atau mengelamun terlalu tinggi sebab orang yang ciom gua nie tinggi dia parat lutut gua jek pon.

gua masuk bilik, tukar baju. *ooppsss, jangan bayangkan sesi yang ini*. gua tengok ada sinar kilauan laptop samsung. dan juga broadband M1. tanpe berlengah lagi, gua terus terkam. *padahal gua dari rumah JB menahan lapar*. takpe2, online lagi penting. *what the.....*.


gua dengan penuh semangat online and first thing i did was to log in to my fesbuk. ek eleehhhh... hampa nyaa... langsung tak feymes gua nie kan.


takde satu pon notification. watefak. sedih gua. :(

4 comments:

  1. hahahhaha...
    tak yh nk touching tak de noti..
    aku pos byk2 lu marah! pirrrraaa~

    ReplyDelete
  2. weyh kunang-kunang.gile keji anggap dri sendri faymes..huhuhu..cik sal la yg peluk lu tu.ishk gua sumpah jatuh syg kat die.hehehehehe beb lu tbhkan hati yea.ade masalah roger la.walau lu xcukup tinggi gua xde hal nak syg lu hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha. emm. gua nak cite la nie. lu lembab na nk on ym pehal??

    ReplyDelete