Thursday, October 8, 2009

cara cara mudah untuk nampak hot dan di add dengan ramai orang di segala ruangan mencari kawan

gua tak boleh terima betul bile gua tengok orang orang yang upload gambar gambar separa waras bagi umat Islam.


gua ralit online fesbuk. sejak sejak ada fesbuk gua asek bergosip dengan teman rapat gua tentang jantan berjambang. tentang ape? usah tahu lah. lu orang mahu kelihatan hot? mahu jadi teman kepade ramai orang?


langkah langkah yang sepatutnya :

1. snap gambar separa bogel

2. snap dengan pelbagai pose.

3. edit edit siket.

4. bagi nampak lurah dan segala benda yang ada.

5. upload kat mane mane ruangan internet yang berkaitan.


gua rase manusia manusia yang buat kegiatan macam nie serupa macam orang tak waras jek. gua emo beb. bile gua tengok gambar macam tak senonoh kat laptop gua, gua rase cam nak hempas laptop oldskool gua yang tak bersalah. lu orang nak gua tunjuk kan contoh gambar tak?

9 comments:

  1. lu nak tunjuk contoh gambar lu ke?
    gua berminat, lu plak?
    =)

    ReplyDelete
  2. hamboi
    gua ade model tersendiri lahhh
    bukan gua offer diri gua pon
    hahaha
    sengal

    ReplyDelete
  3. eee takmau tgk kureen wek wek hahahah

    ReplyDelete
  4. betul2 camera whore sial suma tu.

    ReplyDelete
  5. hahaa..jantan berjambang?
    xselera aku..hahaha..
    bg tunjuk cket gambar2 tuh :P

    ReplyDelete
  6. haha, gua tahu, just stupid people do the thing.

    lu x, sebab lu cikgu. pandai weh..

    ReplyDelete
  7. tuween jgn show ape2 yg lu ade..gua tak larat nak tahan usus sebab muntah bedarah..hahaha

    ReplyDelete
  8. hahahahaha...dorang2 amat dahagakn prhatian & dosa..biarknla..dorang mau buat xperimen, dgn gmba2 demekian, bolehkh mereka trsenarai sbagai placur kelas satu..keke..

    ReplyDelete