Sunday, November 29, 2009

jodoh bodoh


macam mana nak cari jodoh? jodoh yang paling tepat untuk diri sendiri? ape pendapat lu orang semua?

kalau la jodoh tu gua boleh cari kat tepi tepi jalan ke. taman permainan ke. di kenduri kahwin pakcik gua punya saudara ke, jumpa di kedai runcit pabila sedang memilih milih bawang ke. hmm. ini tidak. leceh lah macam ni. fed up dah gua rasa dengan benda benda tongong ini semua. sekarang lelaki dah jadi macam perempuan dan begitu juga sebaliknya. lelaki yang asyik mintak duit dengan perempuan and so on. WTF. lu tak punya maruah ke ape?

6 comments:

  1. haha..lek kureen.
    laki skrng mmg xde maruah sket.
    blom kawen dah asyik nk minx duit...
    tp ckp nk up jer..
    kalau dah terkawin,kita tanggung dia..
    mcm cite2 dongeng aku dgr dulu kau cite,nk kawin or tunang perempuan yg tanggung kenduri...
    ceh~!
    mcm bangang.
    aku lak emo..haha..tetibe terigt :P
    lek weyh...sabar2 :))

    ReplyDelete
  2. hehe~ i know your history.. itu sume kesah alme. takpelah
    i'll try my best to find my mr perfect.

    ReplyDelete
  3. lelaki mintak duit tu awal2 kite dah tahu kot niat dia?
    patut lelaki la cube nak impress girls kan?
    ni die dah bagi impression buruk.
    kite pun gi ikut je ckp die.
    konon syg.
    tapi aku dah belaja dah weh!
    sayang tu tak kemane.
    snap back to reality bebeh.
    u deserve wayyy better.
    banyak lagi mase ^^

    ReplyDelete
  4. i am learning -.-.. uhuk! it is really hard!

    ReplyDelete
  5. gua rilek. lu tgk. membe2 gua yang tak rilek ni haa. komen pepanjang
    hahahah

    ReplyDelete