Saturday, November 28, 2009

air liur salsabila

semalam gua tidur umah kakak gua kat woodlands. naik bosan ke hulu ke hilir naik bas. kereta gua rosak. macam gampang. gearbox jahanam. pade malam tersebut gua kena jage salsabila. jage sambil tengok tb. but more focus on tb than salsabila. macam biasa. kalau masuk singapore mane dapat coverage celcom. gua nak buat proposal lah kat tokeh celcom suruh dia bina pencawang kat singapore. alah tak luak pon tanah singapore tuh. kedekut sangat. gua pon simpan je lah handphone gua memandangkan takde coverage. alamak. salsabila nangis pulakk. hmm. gua pun menggunakan cara inisiatif untuk approach beliau supaya kurang kan sikit volume nangis tu. gua bagi beliau pegang handphone gua. dia pon dengan cepat hambek phone tu and jilat jilat dan jilat lagi.

gua tak heran semua tu. alah setakat air liur baby. pe de hal. gua tengah syok nonton tb. tetibe gua tgk handphone gua macam lampu nak blackout. berkelip kelip. ah sudah. gua dh pening. ape hal hp gua nie. tak pernah pulak gua pasang lampu kelip kelip raya kat hp gua. dah ujung ujung nyawe dah gua tengok hp nie. eh tetibe black out! terus tak boleh idup.



baru gua sedar yang air liur salsabila banyak asid. disaster punya budak.

4 comments:

  1. air liur baby mmg cenggitu ..gua air liur si aleesya tu..abes berkabus skrin hp gua..

    ReplyDelete
  2. berkabus takpela sial. ni trus tak de lampu hp aku jadinye.

    ReplyDelete
  3. hahaha...
    air liur mane de byk acid lah weyh..
    byk bacteria jer..hahaha :P
    beli hp baru cepat~!!

    ReplyDelete
  4. kau belikan aku blackberry lah. ape kate!! hahaha

    ReplyDelete