Tuesday, November 24, 2009

kira kira


semalam gua decide untuk tido kat rumah atok gua saje selepas penat bersetubuh dengan komputer canggih zaman ini dan juga line wi-fi streamyx yang ada di rumah atok gua. dua dua sekali gua layan. nasib baik dah minum kacip patimah. nenek gua pesan sebelum gua tido.

" nanti nak tido masuk bilik atok tau."

gua nak sombong sikit.

"takpe lah atok, kureen tido kat depan tibi jek. "

gua rancang nak layan streamyx lame lame. tapi anggota badan dah tak cukup ketahanan. baru gua sedar lemah tenaga batin rupenya gua ni. dah setop melayan streamyx, gua layan sofa pulak. sambil bermanje dengan al-malik, mata gua dah naik stim dah ni. takpe takpe. gua tahan. demi al-malik. argh ini dah tak boleh blah dah. takpelah al-malik. i tido dulu k sayang! nenek gua dah standby selimut dengan bantal untuk gua tido di tempat yang tak sepatutnya buat tido. tidak mengape lah. last minit, gua rase badan gua ni kena gigit dengan satu binatang yang amat lah pembawak suwey. gua syak die ni isap darah ke sedut darah siap bawak lori tangki? lame gua mengelamun.


rupenye gua lupe! sofa ni ade pepijat.
shit. takpelah. gua lembutkan hati. pegi ketuk bilik nenek gua. mengadu domba. selesai mengadu domba.................

tido lah! ape lagik!

2 comments:

  1. woo..ko stubuh ngn lptop?bgus2..bleh ajr?hoho

    ReplyDelete
  2. HAHAHA...
    geli seh aku dgr ayat bersetubuh n layan2 nie..
    hahahaha :PP

    ReplyDelete