Wednesday, November 11, 2009

gua sakit


dah lebih kurang seminggu gua kira kira gua sakit. sakit yang gua macam malas nak layan nak bawak pergi kelinik mulia. iaitu kelinik panel kilang bapak gua. ape ke save duit sangat bapak gua ni. gua sakit pun nak tanak oergi kelinik mahal2. gua pon teringin gak nak jumpe dokter2 pakar ke ape ke.

trip gua ke singapore memang memenatkan sebab gua di atur untuk jadi bibik sepenuh mase untuk ngemas umah kakak gua. dia baru pinda rumah. so paham paham je lah betapa penatnye gua. sampai kan gua nak menaip kat belog ni pon rase macam nak gugur je jantung. gua demam, batuk dan selsema mukus hijau dah seminggu. adekah bahaye kalau gua tak pegi kelinik mulia tesebot?

bapak gua pun macam dah risau tengok gua batuk batuk macam orang isap rokok dunhill 20 satu hari habis. gua pun syak gua de penyakit dalaman lah. tapi gua malas betul nak pegi kelinik nanti dokter tu suroh gua sedut gas guna alat penafasan. dah la menda tu busuk. entah dah berapa tahun guna tak penah tuka. haish.


nanti lah gua suroh geng kongsi gelap gua gertak dokter tu kasi tuka menda tu. baru lah gua pegi kelinik.

3 comments:

  1. kalo saket nak pegi spital kemain liat la lu nih..hati kering spital takut ntah hape2..xmacho cm gua langsung hahahah

    ReplyDelete
  2. hahahaha
    gua malas tol nk heret badan gua g spital

    ReplyDelete